Sidan 6 av 6 FörstaFörsta 123456
Resultat 76 till 80 av 80

Ämne: Petroleum.

  1. #76

    Standard

    Ja Intro eller inledning, skulle va kul o få reda på hur den kom till som sagt
    väldigt tacksam för eventuellt svar från nån i bandet!
    Och du log genom fräknarna
    Med tårar i ögonen

    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

  2. #77
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2002
    Ort
    , , .
    Inlägg
    9 234

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Klåparen82 Visa inlägg
    Ja Intro eller inledning, skulle va kul o få reda på hur den kom till som sagt
    väldigt tacksam för eventuellt svar från nån i bandet!
    Berg / Sköld har skrivit den
    Så det är väl lätt att gissa Sköld då ? Men det är ju inte så avancerat så man kan tänka sig att Berg också klarar av det ?
    LItet roligt för psykstråkssången den sanslöst jobbiga Hänsyn (alltså jag tycker den är påträngande påfrestande you name it hopefully no living being är föremål för orden. Jo den har alla skrivit : ) så de har väl föst ihop allt jobbigt i en enda låt.
    999 är skriven av alla . Det hoppas jag de fortsätter med att alla bidrar så det blir så bra som 999 blev. (Förutom slutet min chef och jag har rätt samma smak för hon sa att låten är bra tills det sista kommer alla 999 saker han redan gjort som vore roligare att höra om vad de värre sakerna är ).
    Senast redigerat av snö den 2013-01-21 klockan 19:33.

  3. #78

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    Berg / Sköld har skrivit den
    Så det är väl lätt att gissa Sköld då ? Men det är ju inte så avancerat så man kan tänka sig att Berg också klarar av det ?
    LItet roligt för psykstråkssången den sanslöst jobbiga Hänsyn (alltså jag tycker den är påträngande påfrestande you name it hopefully no living being är föremål för orden. Jo den har alla skrivit : ) så de har väl föst ihop allt jobbigt i en enda låt.
    999 är skriven av alla . Det hoppas jag de fortsätter med att alla bidrar så det blir så bra som 999 blev. (Förutom slutet min chef och jag har rätt samma smak för hon sa att låten är bra tills det sista kommer alla 999 saker han redan gjort som vore roligare att höra om vad de värre sakerna är ).
    Ja då måste det va martin som gjort den slingan då jag som sagt fått för mig att han e den som sköter det där med synthandet?
    Oj Hänsyn som e bland det bästa och mest nyskapande dom gjort på år enligt mig, jag skulle vilja ha ett helt album där dom har det soundet.
    Dock kommer inget slå Du & Jag Döden. Den skivan är the soundtrack of my life!!!!
    Och du log genom fräknarna
    Med tårar i ögonen

    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

  4. #79

    Standard

    Har inte Jocke sagt att de inte sätter någon prestige i vem som spelar vad? Om Sami kommer på världens bästa synthslinga så spelar han den. Det kan lika gärna vara Jocke eller Markus som kom just slingan.

  5. #80

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av All_I_Need Visa inlägg
    Har inte Jocke sagt att de inte sätter någon prestige i vem som spelar vad? Om Sami kommer på världens bästa synthslinga så spelar han den. Det kan lika gärna vara Jocke eller Markus som kom just slingan.
    Just därför jag ställde frågan, prestige eller ej.
    Och du log genom fräknarna
    Med tårar i ögonen

    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

Sidan 6 av 6 FörstaFörsta 123456

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •