Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 81

Ämne: Kiertue 2010

  1. #31
    Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    207

    Standard

    Täähän meni jännäksi. Toivotaan nyt että kamat saadaan ajoissa paikalle, vaikka ilmeisesti merellä on tällä hetkellä aikas kaaottinen tilanne.

    Harmittais vähän enemmän jos tuli istuttua kymmenen tuntia junassa turhaan. Onneksi tuo sunnuntai vielä sopisi, mutta sitten menee jo vaikeaksi mun osalta...

    Muoks.
    Sunnuntaille näyttäisi siirtyvän.

    http://www.vartti.fi/artikkeli/5932d...7-814e3f05a6fc
    Senast redigerat av rilla den 2010-03-04 klockan 21:10.
    "Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."

  2. #32
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Juu menee vaan suunnitelmat sitten uusiksi.

  3. #33
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Mahdotonta. Ja hotellihuone on jo maksettu..
    Ingen på vägarna
    bara döda grävlingar

  4. #34
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Aika syvältä koko juttu, mutta onneks keikkaa ei kuitenkaan peruttu kokonaan. Pääkaupunkiseudulla asuville ei varmaankaan aiheuta hirveesti ongelmia, mutta tosi ikävä jos kauempaa tulevat ei pääse paikalle. Höh.

    Matkavakuutuskaan tuskin korvaa keikan siirtymisestä aiheutuvia kustannuksia, jos siis lennot ja hotellit pitää varata/maksaa uusiks? Onneks mulla meni vaan tän päivän suunnitelmat ihan sekasin, mun suurin ongelma oli että mitä vaatteita otan mukaan aamulla töihin lähtiessä


  5. #35
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Toivottavasti toi jäätilanne helpottaa ajoissa, 51 laivaa jumissa siellä, ei hyvältä vaikuta. Mutta kai nyt edes tuo sunnuntain konsertti toteutuu. Pelkään pahinta kun noita laivoja perutaan. Saisi rekat ilmeisesti ajaa pitkän matkan kautta Suomeen.
    Ja ei tietenkään kiva niille joilla on jo hotelli varattuna ja maksettuna eikä perua voi, junamatkan sain peruttua mutta hotellihuone jää käyttämättä vaikka on jo maksettu.

  6. #36
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Tuntuu vaan jotenki niin oudolta, että ruotsinlaivat ei pääse talvella liikkumaan. Ainahan ne on kulkenu.. Joo, oon naiivi.


  7. #37
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Täytyy kyllä sanoa että tämä talvi on ollut ainakin mun elämän pahin. En muista koska viimeksi olisi tällaista ollut.
    Edit: Sain siirrettyä hotellin sunnuntaille, vaan 10 € tuli lisämaksua!!
    Senast redigerat av Kentina den 2010-03-05 klockan 07:28.

  8. #38
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    En uskalla tehdä uutta hotellivarausta,monta kallista euroa meni jo hukkaan Onhan tämä lakkokin päällä, ja jäätilanne jatkuu.
    Ingen på vägarna
    bara döda grävlingar

  9. #39
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inlägg
    En uskalla tehdä uutta hotellivarausta,monta kallista euroa meni jo hukkaan Onhan tämä lakkokin päällä, ja jäätilanne jatkuu.
    Etkö voi siirtää mitenkään? Minäkin luulin että joudun varaamaan ihan uuden huoneen mutta soitin sinne niin hyvin meni siirtäminen vaikka olisi alkanut varaus hotelliin jo tänään klo 16. Kun kerran kuitenkin on jo huone maksettu.

  10. #40
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Etkö voi siirtää mitenkään? Minäkin luulin että joudun varaamaan ihan uuden huoneen mutta soitin sinne niin hyvin meni siirtäminen vaikka olisi alkanut varaus hotelliin jo tänään klo 16. Kun kerran kuitenkin on jo huone maksettu.
    Nix, koska olin varannut netin kautta...jos olisin varannut suoraan hotellista se olisi onnistunt-nyt maksu jää välittäjän käsiin (hotels.com) Älkää koskaan varatko sieltä!!
    Ingen på vägarna
    bara döda grävlingar

  11. #41

    Standard

    Nyt on kyllä tosi Darth Vader -olo. Siis tekee mieli vaan kiljua NOOOOOOOOOOO! Mut nojaa, mitäs yhdestä seminaarista (tai siis toisesta, jonka missaan tämän Helsingin matkan takia), laivamatkankin varasin jo, mutta ehkä sen voi siirtää... (musta Kent vois tarjota mulle kyydin takaisin Tukholmaan :'D) Joten ei hätää! Se keikka on varmasti tämän arvoinen <3

    Tosi harmi, jos menee keikka ohi peruutuksen takia :< Höh.
    Mais je ne sais pas qui tu es derrière ton visage digital
    Je suis amoureux de l’image
    Et j’ai peur que tu sois seulement un mirage
    Je ne sais pas qui tu es

  12. #42
    Medlem Timos avatar
    Reg.datum
    Feb 2003
    Ort
    Åbo, Finland.
    Inlägg
    266

    Standard

    No kesällä luulis ettei sitte oo jäita
    Ich will
    Ihren Herzschlag kontrollieren

  13. #43
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2002
    Ort
    , , Finland.
    Inlägg
    453

    Standard

    Mä voisin ostaa kenttälipun sunnuntain konserttiin, jos joku ei pääsekään. Tarjoa omaasi: maijanoma(at)luukku.com

    *m*
    Signature? I have horrible handwriting -- you wouldn't be able to read it.

  14. #44
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    , , Finland.
    Inlägg
    367

    Standard

    Mönkään meni mun keikka. Olin jo Helsingissä perjantaina kun sain tietää keikan peruuntumisesta. Seitsemän tunnin (yhteen suuntaan) junamatkat, junaliput ja hotelliyöpymiset maksoin siis ihan turhaan enkä voinu enää jäädä sunnuntaille koska maanantaina oltava töissä jo aamusta. Ei riitä sanat kertomaan miltä tuntuu....

  15. #45
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Tuuli Visa inlägg
    Mönkään meni mun keikka. Olin jo Helsingissä perjantaina kun sain tietää keikan peruuntumisesta. Seitsemän tunnin (yhteen suuntaan) junamatkat, junaliput ja hotelliyöpymiset maksoin siis ihan turhaan enkä voinu enää jäädä sunnuntaille koska maanantaina oltava töissä jo aamusta. Ei riitä sanat kertomaan miltä tuntuu....
    No voi harmi. Ikävä vielä kääntää puukkoa haavasta, mutta mä tykkäsin keikasta ihan tosi paljon. Vaikka olin odottanu että uusia biisejä soitettais enemmän, oli vanhojakin ihan kiva kuulla (onko meillä muuten täällä minkälainen spoilauspolitiikka, saako tässä sanoa mitä biisejä on/ei oo soitettu?). Oli toisaalta aika hittipitoinen keikka, mutta uppos muhun ihan täysin. Harmi ettei ollut perjantai-ilta, olis ollu kiva lähteä jatkamaan johonkin..

    En tällä kertaa käyny ollenkaan kattomassa mitä biisejä aikasemmilla keikoilla oli soitettu, toimi ainakin mulle paljon paremmin näin.


Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •