Sidan 3 av 10 FörstaFörsta 12345678910 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 136

Ämne: Bengans 16/10 - Vad sades?

  1. #31
    Nybörjare
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    21

    Standard

    Mycket trevlig signering!
    Alla i bandet var väldigt vänliga och glada ( över att se oss kanske ). Artig som jag är valde jag att skaka hand med alla i bandet och tacka så mycket för den nya skivan, när jag kom till Martin hände dock något. Glasflaskan med mineralvatten kom aningen för nära min armbåge, och vips låg det vatten över bordet. Skämdes ihjäl mig och bad om ursäkt, men Martin skrattade: "Ingen fara".
    Som sagt, mycket trevligt! Och om du ( Martin ) blev lite småsur över att jag råkade klanta till mig så kan jag bjuda dig på valfri drink - när jag har fyllt 18 år - som plåster på såren!

  2. #32
    Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002
    Inlägg
    22 316

    Standard

    Jag tänkte fota imorn men det blir nog inget av det.

  3. #33

    Standard

    Tycker att det är oerhört roligt, särskilt om Mats (som namnet antyder) är 30+.

  4. #34
    Medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    Kungsholmen, Stockholm
    Inlägg
    1 580

    Standard

    Det är lika bra att jag bor så långt bort från civilisationen. Jag skulle få tunghäfta och/eller bara bryta ihop.
    Är du lika ensam som jag?

  5. #35

  6. #36
    Avstängd användare
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    3 038

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Detärbarasakermanser Visa inlägg
    hmm det kanske man skulle göra

    ja och säga nåt i stil med
    "nej fan alltså jag tycker erat samarbete med sonyericsson är mycket intressantare än skivorna. jag har inte ens kvar mina kent-skivor längre.
    bara photoshoppade bilder på er över hela väggarna hemma där ni poserar med olika sonyericsson telefoner."

    sen skulle jag be jocke posera på en bild tillsammans med mig där han ser ut som crazy frog-grodan och jag ser jätte-nöjd ut


    jag har iofs redan sett en bild på jocke där han ser ut som just crazy frog-grodan i min tävlings-tråd här men det finns ju än så länge ingen sån bild på oss två ihop

    lite synd

  7. #37
    Medlem Fannys avatar
    Reg.datum
    Oct 2002
    Ort
    Göteborg, , Sweden.
    Inlägg
    161

    Standard

    som vanligt var det väldigt kul att träffa dem. man tror alltid att man ska kunna ta
    det sjukt lugnt men jag blev helt knäsvag och fick världens adrenalinkick när jag stod där
    framför joakim. dock var det inte så jättemycket folk där, det var inte som Dojd-signeringen.
    alla kom in och fick sina grejer signerade utan problem innan stängning!
    ha det så kul imorgon, allihop! kommer att vara avundsjuk!

  8. #38
    Medlem Fannys avatar
    Reg.datum
    Oct 2002
    Ort
    Göteborg, , Sweden.
    Inlägg
    161

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Läggdags Visa inlägg
    Jo. Men det hade varit konstigare om de snart 40-åriga männen stått gråtandes och kramat småflickor.

    Förlåt. Jag ska sluta.
    hahahahahhaha!

  9. #39
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    3 478

    Standard

    Fan va grymt det va!! *filmade hela tiden*

    Jocke - Hej,,,Jasså så du filmar?
    Jag - Aa haha
    Martin - Hej! (kmr inte ihåg men han sa nått här) så du filmar också, då får mn fixa frysiren (nått sånt sa han)
    Markus - Haha,, tjena tjena! (sa han och vinkade in i kameran)

    Kommer inte ihåg va ja sa dock, får kolla på filmen sen ^^
    Började gråta, skratta och skrika när ja och min kompis kom ut, haha har aldrig reagerat så konstigt ;D Faaaaan va kul det va!!

  10. #40
    Nybörjare Flickanmedhåletihanden.s avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Ort
    Hagen, Göteborg, Sweden.
    Inlägg
    30

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av FilipJohansson Visa inlägg
    Precis. Och ditt namn är? Du som har den där vilkenfest-bloggen? Ditt ansikte syns inte riktigt på din avatar.
    Anna Hermansson är mitt namn. Japp det är vår kvalitetsblogg... Haha, jag kanske ska bli värsta aktiv här... det var ändå tråkigt längesen jag var det (hej 2004!).

    Jaja. Jag tyckte inte alls det var samma stämning denna signeringen som d&jd-signeringen 2005. Kan delvis ha berott på den hysteriska kollen Bengans var tvugna att ha hela tiden. De kollade kvittot stup i kvarten. Men det var ju på kents initiativ de bara skulle signera TTS sååå....
    I say: You need to eat
    She says: I'll feed on your breath

  11. #41
    Medlem
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    101

    Standard

    Allt var ganska dåligt planerat.

    Jag som hade tänkt att ta flera bilder med min kamera fick endast ta en bild på Jocke + få skivan signerad innan vakterna visade mig vart jag och min vän skulle gå ut. Det stog ju flertalet personer ett antal meter bort från signeringspodiet och filmade samt tog kort.

    Extremt tråkigt att folk som redan fått sina skivor signerade går in i kön igen, och de ställer sig inte sist, UTAN går in mitt i kön.

    Jag och min vän samt några random personer ställde sig sedan på Amerikagatan för att invänta bandet och förhoppningsvis få lite bilder samt en pratstund med medlemmarna. Men självklart så säger chauffören "Nä, det går inte, vi ska till flygplatsen."

    Tja... vad ska man göra... jag har varit på signeringar på Bengans tidigare, och då har jag kunnat fota lite längre bort ifrån, vilket man, som sagt, inte kunde idag.

    Ibland kändes det även väldigt pinsamt att stå i kön p.g.a. alla småtjejer som grät. Epic fail på dessa.

  12. #42

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Ibland skäms man över att vara kentfan.
    Småtjejer som gråter och vill krama snart 40-åriga män.
    Konstigt, någon?
    Med tanke på hur mycket musik kan betyda för vissa individer så nej, jag ser inte det som konstigt. Viss musik har typ räddats ens liv. Då är det inte konstigt att de som skapat den på något sätt blir magiska.

  13. #43
    Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    norrköping
    Inlägg
    7 297

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av JensE Visa inlägg
    Med tanke på hur mycket musik kan betyda för vissa individer så nej, jag ser inte det som konstigt. Viss musik har typ räddats ens liv. Då är det inte konstigt att de som skapat den på något sätt blir magiska.
    Jag ser det mer som helt vanlig idoldyrkan, där fokuset flyttats från skapandet till något sjukligt.
    Jag tvivlar på att Britney, pojkbanden etc etc har räddat livet på någon större del av alla som beter sig på precis samma sätt som många kentfans gör.
    Betytt mycket javisst, men vad fan är det folk egentligen är intresserade av?
    Och jag tvivlar på att den största delen av kentfansen blir så berörda för att bandets musik har räddat deras liv. För en del stämmer det säkert, jag har själv sådana artister, men för det mesta är det antagligen helt vanlig överlöjlig persondyrkan.
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

    ---John G. Bennett

  14. #44
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    Västra Frölunda, , Sweden.
    Inlägg
    1 872

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av FilipJohansson Visa inlägg
    Haha! På foto nummer 8 syns de jag gick med, Becca, Andrea och Ninni. Och alldeles till höger utanför bilden befinner sig jag.
    en man i en glasask en iskall mannekäng

    kamratskap rock
    min vän han fick byta tänder

  15. #45
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    3 478

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Ganska stor om de är symboler för någonting.
    Det är ungefär som att säga "vad spelar det för roll om jag säger att det är en ros", när det i själva verket är en lilja. Två blommor som innehåller viss form av symbolik - olika sådan.
    Citat Ursprungligen postat av JensE Visa inlägg
    Med tanke på hur mycket musik kan betyda för vissa individer så nej, jag ser inte det som konstigt. Viss musik har typ räddats ens liv. Då är det inte konstigt att de som skapat den på något sätt blir magiska.
    Håller verkligen med dig JensE

Sidan 3 av 10 FörstaFörsta 12345678910 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •